Η θεραπευτική άσκηση μας βοηθά να επιστρέψουμε στην φυσική δραστηριότητα!

Σύμφωνα με τα τελευταία δεδομένα, η θεραπευτική άσκηση μας βοηθά να επιστρέψουμε στην φυσική δραστηριότητα. Σε περιπτώσεις οξέων ή χρόνιων μυοσκελετικών, νευρολογικών και καρδιαγγειακών παθήσεων οι ειδικοί υγείας συμβουλεύουν αυξημένη φυσική δραστηριότητα. Τα ερευνητικά δεδομένα καταδεικνύουν πως η σωματική άσκηση είναι το πρωταρχικό εργαλείο απέναντι στον πόνο και την δυσλειτουργία. Παράλληλα με άλλες θεραπευτικές οδούς, συντελεί σε ένα αποτελεσματικό πλάνο θεραπείας.

Η άσκηση και η φυσική δραστηριότητα βελτιώνουν  τόσο τα συμπτώματα όσο και τους δείκτες υγείας και ποιότητας ζωής. Κάτι τέτοιο ισχύει σε όλο το φάσμα της παθολογίας.

Στην χώρα μας, φαίνεται πως μετά το πέρας της 4ης-5ης δεκαετίας ο γενικός πληθυσμός δεν ασκείται καθόλου. Αυτό οφείλεται συχνά σε παράγοντες της καθημερινότητας. Αρνητική επίδραση έχουν και τα συμπτώματα ήδη εγκατεστημένων παθολογιών.

Πιστεύουμε απόλυτα πως αυτό πρέπει να αλλάξει. Οι άνθρωποι κάθε ηλικίας θα ωφεληθούν σε πολλά επίπεδα αν βοηθηθούν να εντάξουν την άσκηση στην ζωή τους.

Η θεραπευτική άσκηση είναι μια εξατομικευμένη παρέμβαση που θα αντιμετωπίσει τα εμπόδια για την συμμετοχή σας σε φυσικές δραστηριότητες. Θα βελτιώσετε την αυτεπάρκεια σας και σύντομα θα μπορείτε να επιστρέψετε σε διαφορετικές δραστηριότητες (γυμναστήριο, χορός, δραστηριότητες στην φύση).

Στην Physio Science Clinic προσφέρουμε τμήματα θεραπευτικής άσκησης προσαρμοσμένα και εξατομικευμένα σε διαφορετικούς στόχους και παθολογίες  Το κλειδί είναι ο ξεκάθαρος στόχος, η σωστή επιλογή ασκήσεων ανάλογα με την περίπτωση και η συνέπεια.

Εάν αισθάνεστε αδύναμοι ή διστακτικοί να προχωρήσετε σε ένα πρόγραμμα άσκησης χωρίς την επίβλεψη ειδικού, τότε η προσέγγιση αυτή είναι η κατάλληλη για εσάς.